Volgers

vrijdag 10 september 2021

Hoteldebotel

  Hoi,

Vandaag een toffe kaart voor het DT van Girlz Rebel challenge. bij deze challenge is het de bedoeling om een creatie te maken adv een kleurencombi en 1 item. Gewoon een leuke uitdaging waar iedereen aan kan deelnemen. Wil je ook meedoen. Kijk dan snel bij Girlz Rebel challenge.

Ik heb er een Halloweenkaartje van gemaakt, maar je kan er zeker nog veel meer van maken.

Dit is alvast de kaart voor deze maand. 



kleurencombi + optie bloemen



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Creative moments challenge 221 top 3 07-09-2021
 scrapping 4 fun featured creations challenge 199  07-09-2021





Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en gefeliciteerd met je toppers.

karin zei

Leuke Halloween kaart Claudia. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Josje zei

wat heb je weer een mooie kaart gemaakt en weer een apart model gefeliciteerd met je toppertjes

Ever Lighten zei

You make so many great points here that I read your article a couple of times. Your views are in accordance with my own for the most part. This is great content for your readers. custom leather patches

jaybea zei

you have made a lovely Halloween card Claudia.Thanks for joining us at Creative Knockouts