Volgers

vrijdag 3 september 2021

Beautiful

 Hoi,


Op deze laatste werkdag van de week, laat ik jullie geen kaartje zien maar een zakje. Van het werk uit mochten er blanco witte zakjes weg, dus ik 1 doos mee naar huis genomen een tijdje terug. Hier heb ik nu een kaartje mee gemaakt, zonder design papier. Net het thema dat gevraagd wordt bij  CCC Digi Creations 


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

1 opmerking:

Jinny zei

Such a beautiful gift bag, Claudia! Love how you added your embellishments. Thank you for joining us at The Crafter's Cafe, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny