Volgers

woensdag 1 september 2021

Hot Chocolate

 Hoi,


Dit is mijn laatste kaartje voor vandaag. Héhé, 4 kaartjes om de maand te beginnen. Niet slecht hé. Vrijdag ben ik er weer met een nieuwe kaart. Nu heb ik een kaartje gemaakt voor het DT van Sheep Ski Design.  Thema is Girlz come out to play Je hoeft geen digi van Sheep Ski Design te gebruiken. Maar doe je dit wel en wordt je gekozen als winaar, dan win je een extra digi.



De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van Sheep Ski Design.


Je kan meedoen zowel hier bij ons bij de blog: Sheep Ski Design en ook  in de facebook groep: Sheep Ski Design Facebook.

De Prachtige digi's van Andrea Norris kan je vinden op Etsy: Shop Link

Zoals steeds kan je genieten van 10% korting op de digi's van Andrea Norris door gebruik te maken mijn kortingscode SKIANDREA10 in de Etsy Store.

DT Sheep Ski Design
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia


5 opmerkingen:

karin zei

Een mooie digi op je kaartje Claudia. Leuk gemaakt.
Groetjes,
Karin

Hobby Hoogland zei

Een mooie kaart en ook een prachtige digi en mooi ingekleurd.
groetjes Marjan.

GerJanne zei

Supermooie kaart heb je gemaakt! Ik zie bij veel blogs dat je je reactie hebt verwijderd. Is dat bewust of doet Blogger vreemd?

AndreaNorris zei

Stunning card in one of my favourite colour combinations <3
Andrea x

MagsB zei

This is a gorgeous card, Claudia - what a fab image! Thanks for joining in at the Holly and Ivy Christmas Challenge!

love Mags B x