Volgers

woensdag 1 september 2021

De beste wensen

 Hoi,

De voorlaatste kaart. Straks komt er nog 1 kaartje vandaag. Nu laat ik jullie een kerstkaartje zien. Een Cas kaartje. Deze heb ik gemaakt voor de challenge bij Penny's Paper Crafty Challenge een nieuwe Challenge. 



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Crafting Queen zei

Lovely card shape, great card. Thanks for joining TTCRD challenge. Anesha

Linby zei

So very sweet and a lovely design. Thanks so much for joining us for our CAS challenge at Allsorts this week.

Tracie zei

Beautiful card. I love the little girl peeking out of the circle. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

Crafting Queen zei

Really lovely card, great design. Thanks for joining TTCRD challenge. Anesha

Tammy L zei

Lovely card and really pretty background with the die cutting. Thanks for joining us at Use Your Stuff and hope to see you again soon.
Tammy DT. Co-ordinator.