Volgers

zaterdag 18 september 2021

Merry Christmas

  Hoi,


Wat een druk weekend.

Gisteren hebben we op het werk een frietkraam gehad. Lekkere frietjes met een vleesje erbij. S'avonds ben ik met mama en haar vriendin Mimi, voor Mimi's verjaardag gaan uiteten. Deze  ochtend heb ik een afspraak bij de kapper om dan in de namiddag bij ons buren te apperitieven voor het vormsel en 1ste communie van hun zonen. Vandaaruit vertrekken we  op tijd om te gaan feesten voor een collega haar 25 jaar huwelijksverjaardag. En om het weekend goed te eindigen gaan we zondag nog een stukje taart eten bij mijn schoonzus voor Bride haar verjaardag. 

Wat een druk weekend!!! Wel leuk allemaal. Helaas zal ik geen tijd hebben om te knutselen dit weekend. Maar ik heb wel een kerstkaartje liggen voor jullie met het thema Gingham or checked plaid.  Dit is het thema deze week bijCrafty Hazelnut Christmas Challenge

DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart met deze mal. Groeten Trijntje

Hermien zei

Mooi kerstkaartje. Je hebt echt een feestweekend lees ik op je blog, veel plezier.

Groetjes Hermien

Meggymay zei

A wonderful design for your special Christmas card, thank you for linking with us at Try it on Tuesdays.
Yvonne

Carole J zei

A beautiful Christmas greetings card. Love the die cut scene!
Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” September Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
Carole x DT Craftilicious Creations

Crealientje zei

Vrolijke Kerstkaart!
Je zult wel moe zijn na dit weekend.
Geniet ervan, er zijn weer leuke herinneringen gemaakt.
Liefs Crealientje.

Josje zei

Leuke kerstkaart
Je hebt vast genoten van alle feestelijkheden

Billie A zei

Very pretty card. Love the papers and layout. So glad you shared over at Crafty Sentiments.

Chrissy zei

Fabulous and fun Christmas card, and love your cute Deer..

Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

Luv CHRISSYxx

My name is Erika. zei

What a fabulous idea for a Christmas page. The circle in the center is very eye catchhing. Thanks for sharing with us at try It on Tuesday. Hugs-Erika

Deanne Saunders zei

Adorable card!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!!
*Sorry for being so late commenting but please know that I have checked out your project and appreciate you entering my challenge!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper