Volgers

woensdag 29 september 2021

Simple Life

 Hoi,

Nog op valreep van september kom ik met een herfstkaartje aangewaaid. Deze maak ik toch graag, de herfstkaartjes. De kleuren rood, bruin, oranje, groen, soms een tikkeltje paars erbij. Leuk combi toch?

Vandaag heb ik het simpel gehouden met bruine en groene tinten en een beetje oranje.
Dit is mijn kaartje voor Penny's Paper Crafty Challenge. Zoals altijd is het thema alles mag.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Incy Wincy top 5 27-09-2021

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Linby zei

A really lovely autumnal make. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

karin zei

Prachtig herfstkaartje Claudia. Wat een leuk stempeltje erop.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
groetjes,
Karin DT

Je@net zei

Erg mooi kaartje, Claudia!

Marijke zei

Een mooi kaartje met veel mooie kleuren. Leuk dat plaatje. Groetjes Marijke.

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat een schitterende kaart Claudia. Mooie kleuren voor de herfst.

brenda zei

Two lovely Autumnal creations, many thanks for joining in with our A/G/Nature theme at Allsorts challenge this week.

B x

Lia zei

Ik vind je herfstkaart echt supermooi.
Lia DT S4F

Nancy zei

Hey Claudia,

Leuke herfstkaarten, zowel met de laarzen maar zeker ook die met de mol...

Liefs,
Nancy

Bernadet zei

Prachtige kaart Claudia!
Geweldige kleurtjes en wat een leuk modelletje

Aimeslee Winans zei

This is a beautiful way to use orange, love your color combo! Thank you for playing with us at Love to Craft Challenge and we hope to see you again next time!
XOXO, Aimeslee LTCCB DT
http://paper-paisleys.blogspot.com/