Volgers

woensdag 1 september 2021

Make the most of today

  Hoi,

Het 2de kaartje dat ik jullie vandaag laat zien is voor Cheerfull Sketches Challenge. Hier werken we maandelijks met een schets. Ik heb een digi gebruik van Fred she said.


En dit is de schets van deze maand.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes

 Claudia

3 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een mooie kleurrijke kaart is dit Claudia!

craftycreationsbydebbie zei

Such a bright and cheerful card, I love the colour scheme. Thank you for joining in with TTCRD challenge. Debbie DT

Tammy L zei

Lovely card and I love the unique shape. Great colors. Thanks for joining us at Use Your Stuff and hope to see you again soon.
Tammy DT. Co-ordinator.