Volgers

vrijdag 1 oktober 2021

85 jaar

   Hoi,


Voor een opdracht het heb ik deze boekkaart gemaakt. Het mocht wat meer zijn, dus lintjes, veel bloemen, tekst voor de jarige(staat op de tag aan de binnenzijde) Hier heb ik geen foto van. lintjes en kant.

Dus met deze info ben ik van start gegaan en heb ik deze boekkaart gemaakt. Dit is ineens ook mijn DT kaartje voor Crafty Hazelnut's Patterned Paper , waar het thema telkens luidt alles mag met design papier.


DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Trijntje zei

Prachtige kaart Claudia. Veel moois te zien. Groeten Trijntje

karin zei

Wow wat een creatie! Mooi gemaakt Claudia.
Groetjes,
Karin

As.I.Do.Rodos. zei

Stunning card Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
My Blog As I do Rodos

Suze zei

Lovely project Claudia. I like all the details that you included. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

Shauna zei

What a pretty project! I like all of your layers and embellishments. Thanks for playing at Time Out!
- Shauna