Volgers

zaterdag 16 oktober 2021

Hello

 Hoi,

Vandaag geen kerstkaart. Had even geen tijd om te knutselen gisteren. Na een bezoek aan de kinesist, kreeg ik het verdict, dat ik een onsteking heb aan mijn gewrichten en kraakbeen in mijn enkel. Ik sukkel al langer mijn mijn enkel na een val in mei. Maar ik dacht altijd wel ...... dat gaat wel over, wel niet dus. Nu veel oefeningen doen. En die doen pijn. Revalidatie minstens 6 weken. en voorlopig geen schoenen meer dragen met een hak (en ik draag da zo graag 😂).

Daarna ben ik gaan shoppen met zoon en dochter, Samen met Jarno's vriendin Marieke en mama. Ik heb wel en stevige enkelbotje gekocht, met een platte zool.

Tegen ik thuis was, was het het al 22.00u dus ,effe geen tijd meer om nog een kaartje in elkaar te steken. Dus post ik vandaag even iets anders. Een projectje dat ik nog voor All inclusive voor Noor en Zo heb gemaakt. Ik had toen een paar voorbeelden gemaakt, maar nog niet gepost van een tower kaart.

Dit is het voorbeeld van een zomerse versie.





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia


17 opmerkingen:

karin zei

Oei dat klinkt niet zo best Claudia. Maar hopen dat de therapie zal helpen. En geen hoge hakken meer dragen. Zelf kan ik dat niet, ik heb het liefst 'gemakschoenen ' aan met een stevig voetbed en een hakje nooit hoger als 3 cm.
Leuk ingewikkeld kaartje heb je gemaakt.
Prettig weekend.
Karin

Marijke zei

Dat lijk me een heel ingewikkeld kaartje! Maar hij is wel erg leuk geworden! En wat een pech met je enkel! Maar goed oefenen dan he? Dan komt het misschien weer helemaal goed! Veel sterkte. Groetjes Marijke.

Cinderella zei

Hallo Claudia

Wat een pech hopelijk gaat het met de oefeningen wel weer zo snel mogelijk weg .
Beterschap
Jouw kaartjes zijn prachtig zoals altijd
Fijne zaterdag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Jean zei

work of art ! Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx Please join us again.
https://wwwkraftyjean.blogspot.com/

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart en dank je wel voor het meedoen aan de Fairy and Unicorn Challenge Blog.
Groetjes Ilonka XXX

Twórcze pasje Danki zei

Wow, amazing card. I love your project. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards
Danka
TTCRD
Twórcze pasje Danki {My Blog}

Lia zei

Claudia, wat een geweldig project! Daar heb je veel geduld bij gehad!
Lia DT TSOC

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje en tof model. Heel veel succes en sterkte met het herstel!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

WAt een mooie kaart Claudia, en een gaaf modelletje...succes met je enkel, hopelijk gaan de oefeningen helpen. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Billie A zei

So creative and fun. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

Monique zei

Supermooi!!
Beterschap met je enkel.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Creaine zei

Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij The Fairy and Unicorn Challenge. Succes!!
Groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Darlene zei

WOW! This is just awesome! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
SISTERHOOD OF CRAFTERS
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Crafting Queen zei

Wonderful shaped card. Thanks for joining 613 Avenue Create and TTCRD challenges. Anesha

Sam I Am zei

Claudia, so sorry to hear about your ankles. I wish speedy recovery for you. Your tower card is amazing and complex. I have never made one (I admit I am intimated by the complexity of it). Thank you for sharing your creation at A Place to Start Challenge blog, :) Samantha, DT member

Chana Malkah zei

A great shaped card that involved a lot of detailed work! Thanks so much for your beautiful submission to our challenge at A Place To Start!
Hugz,
Chana Malkah, Owner

The Craft Princess zei

Wow!!! I love it!!! Very creative and fun!!! Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
Hugs... Janie
DT
Crafter's Castle
crafterscastle.blogspot.com