Volgers

dinsdag 5 oktober 2021

Crea Swap - oktober Jij bent Relax

   Hoi,


Vandaag onze SWAP tussen Lisbeth en mezelf. Het is de 4 ronde van deze palletreeks. Nu heeft Lisbeth iets toegevoegd aan ons pallet, nl kartonnen tekstbalken en quilling.

Het thema spreekt dus vanzelf. Deze maand is de uitdaging, gebruik quilling op je kaart.


Dit is de mijn uitwerking voor deze maand


Dit zijn de materialen voor deze maand, Pakket 1-2-3 en 4. samen (van pallet 3 heb ik helaas vergeten een foto te nemen. Dit was een koperen draad.


Dit is mijn kaartje geworden met de gekozen materialen. Het thema voor deze maand is: Quilling
Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.

Scrapping 4 fun favorite challenge 201 04-10-021



Dream valley challenge 255 top 3 04-10-2021

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜

Creatieve Groetjes
 Claudia

2 opmerkingen: