Volgers

zondag 3 oktober 2021

Autumn Greetings

 Hoi,


Wat zijn de Eline's collectables toch leuk. Ik heb nu een kaartje gemaakt naar een voorbeeld van Anouk Cox. Hiervoor heb ik de pompoen en de hamster gebruikt uit de MD collectie. Zo leuk om te maken. Ik ga er zeker en vast nog maken.

Deze kaart is ook mijn DT kaartje voor CCC Digi Creations  waarbij het thema deze maand is/ herfst en/of Halloween.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

13 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi !groeten Ineke

meg zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
meg zei

A gorgeous autumnal card

Marjan zei

Mooie herfstkaart in een leuk model op de kraft basis! Fijn dat je meedoet met DCL!

Dawn Phillips zei

I love the unusual pumpkin shaped card. It's so cute and very creative. Thanks for joining us at Cardz4galz. Love Dawn x

Hermien zei

Prachtig herfstkaartje Claudia.

Groetjes Hermien

GerJanneke zei

Wat een gaaf kaartje!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk herfst-kaartje en de hamster is echt grappig! Leuk dat je meedoet bij DCL!

Lynda zei

Fabulous pumpkin creation - love the colours - so vibrant. Great elements too. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda/Loopyloo DT

Ilonka zei

Youre card is so beautiful, thanks for sharing it with us at The Creative Crafters Challenge Blog.
Hugs Ilonka DT

Jane Savage zei

Awesome project!
Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke vorm voor een kaart is dit. Echt een herfstkaartje zo, heel leuk! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

Kim zei

Love the pumpkin shape and the details you added. Thanks for joining the challenge at Crafty Gals Corner.