Volgers

zaterdag 30 oktober 2021

Happy New Year

   Hoi,


Wederom deze vandaag weer een kerstkaart. Maar1 waarvan ik de achtergrond zelf heb gemaakt. Wel leuk zo op linnen. Verder heb ik de kaart aangekleed met wat gnomes en stansjes.


Deze kaart is ook mijn inspiratie (DT) kaartje voor Crafty Hazelnut Christmas Challenge Het thema deze week is: maak je eigen achtergrond.

DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Hermien zei

Je kaartje ziet er weer mooi uit Claudia.

groetjes Hermien

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Claudia, fijne zaterdag.

Mrs A. zei

What darling gnomes these are. I love your bright and happy colours. Hugs Mrs A.

meg zei

Gorgeous bright colours and fun gnomes,love the layout and your card

Angelique zei

Leuke, vrolijke kerstkaart met de gnomes.
lieve groetjes Angelique

Cinderella zei

Kei leuke kaart Claudia
Een fijne zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Marjeta zei

Fantastic card.I love this little elf's. Thanks for playing with us at Creative Moments.