Volgers

maandag 25 oktober 2021

De winter tekent....

  Hoi,


Nog 3 daagjes werken en dan heb ik zo goed als een hele week vakantie. Zie er zo naar uit. Ik ga hopelijk veel kunne knutselen. Volgende week dinsdag namiddag komen mama en Lisbeth al voor te knutselen. We gaan aan ons elegance album verder werken.

Maar voor vandaag heb ik voor jullie een landschapskaart. Dat is het thema dat gevraagd wordt bij  Make My Monday . Het mag ook een city scape zijn of een zee uitzicht. zolang het maar een landschap is.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜


Creatieve Groetjes
 

11 opmerkingen:

meg zei

A beautiful forest landscape

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia!

Marijke zei

Een heel mooi landschapskaartje! en veel succes met de donaties! Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei







Prachtige kaart, Claudia!

Sueb zei

Hello,
A beautiful card Claudia, love the colours and the effect.
Thank you for sharing your card crafting skills with us at CRAFT challenge-theme being Christmas non traditional colours. Https://trimmiescraftchallenge.blogspot.com
I look forward to seeing many more of your challenges.
With kind regards
Sue CRAFT DT
Blogspot handmadecardsbysb:wordpress.com

GerJanne zei

Oh wat mooi Claudia! Heel wat anders dan je anders maakt! Schitterend.

Melanie Hungerford zei

Lovely card with such a great color combination! Thank you for joining us at Krafty Chicks.

As.I.Do.Rodos. zei

Beautiful card Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge. Good luck Ginny DT for
CRAFT Challenge Blog
My Blog As I do Rodos

Ratana zei

I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
แž”ាแž›់แž•្แžŸាแž™แž”แž“្แžแž•្แž‘ាแž›់_Live Score

BrendaB zei

I love your pine forest! Thanks for joining us at Merry Little Christmas challenges

Sylvia kaarten en zo. zei

Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij CRAFT Challenge. Groetjes Sylvia Hoekman-DT.