Volgers

vrijdag 30 juli 2021

Having Fun

Hoi,


Tijd voor een reminder bij Creative Sketchy Girls Het thema is  een schets en je kan nog meedoen tot 19 augustus. Doe je mee? Kom dan een kijkje nemen op de challenge blog: Creative Sketchy Girls. Dit is alvast mijn voorbeeld kaart.
Een opdracht voor mijn zoon. Een kaartje voor 1 van zijn vrienden.



En dit is de schets voor deze maand




Mijn Challenge Blog


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Creative knockouts winner challenge 411 29-07-2021



Aud sentiment challenge 279 top 3 29-07-2021



Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

meg zei

A wonderful combination of papers,elements and topper,love the card shape

Hobby Hoogland zei

Een leuke en stoere kaart. mooie sketch .
groetjes Marjan.

Terri Winske zei

Wow! This is a really cool card with so many great elements! So happy you shared this with us at PIP Challenges! Thank you!

Billie A zei

Beautiful card. Stunning colors, dies and image and layout. Awesome So glad you shared over at Crafty Sentiments.