Volgers

dinsdag 10 mei 2022

Een fijn lentefeest

 Hoi,


Bij Girlz Rebel challenge is het de bedoeling om een creatie te maken adv een kleurencombi en 1 item. Gewoon een leuke uitdaging waar iedereen aan kan deelnemen. Wil je ook meedoen. Kijk dan snel bij Girlz Rebel challenge

Dit is alvast de kaart voor deze maand. 




Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je dient te gebruiken.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Daphne zei

Wow, wat een mooi model.
De afbeelding is leuk.

Vickie Y zei

Cute project! Thank you for sharing with us at the PIP Challenge.

Michelle B. zei

How fun and love that you´ve made the card into a crown! So glad you joined us at Creative Knockouts!

Kelly Schelske zei

Love it Claudia! Love the fun color combo and of course your fun card design is terrific!

Thank you for playing along with us at Creative Knockouts, I hope you will join us again this week!

Mimi zei

Super colour co-ordination, love how you have created with it :) Thank you for joining us at International Art & Soul this fortnight. Hugs Mimi xxxxxx