Volgers

donderdag 5 mei 2022

stay cool!

  Hoi,


Afgelopen weekend was er een hobbybeurs. Zo gezellig. Ik heb er 2 dagen gestaan en heb aardig wat contacten gelegd en goed verkocht. Het was mega leuk. Ik heb mij al terug ingeschreven voor volgend jaar.

Het was de bedoeling om veel kaartjes te maken tijdens de hobby beurs maar ik het er slechts 2 gemaakt. Het was er zo druk en ik veel uitleg heb gegeven en verkocht. Maar liever zo hoor, mij hoor je niet klagen. Dit onderstaand kaartje heb ik gemaakt tijdens de hobbybeurs. 

Dit is ineens mijn inpsiratiekaartje voor Cardz 4 Galz: Het thema is foods and drinks.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

 

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Feestelijke en zomerse kaart.

carla zei

Een mooi en gezellig kerstkaartje.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Heerlijk toch, dat het druk was en dat je goed gekocht hebt.
Kaartjes maken die je maar in je eigen vrije tijd, haha.
Dit is wel een heel leuk zomers kaartje vind ik.

Twórcze pasje Danki zei

Cute project Claudia! Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards
Danka
TTCRD
Twórcze pasje Danki {My Blog}

Creaine zei

Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij The Creative Crafters Challenge. Succes!!
Groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
owner: http://mixedmedialovers.blogspot.com

OlgaB zei

Just love your COOL project!
Thank you for joining Creative Moments!
Hugs from Africa!
OlgaB

Marjeta zei

Super cheerful card. Love it. Thanks for playing with us at Creative Moments.

Claudia Martins zei

SO gorgeous! Thanks for joining us in this month's challenge at Rabisco Challenge! Hugs DT and Cordinator Claudia Martins