Volgers

maandag 23 mei 2022

Weer een jaartje wijzer

 Hoi,


Tijd voor een nieuwe challenge bij Make My Monday. Deze keer willen we groenten en/of fruit zien op jullie kaart.

Ik heb een kei toffe week in het vooruitzicht. Slechts vandaag en morgen werken. Voor de rest van de week ben ik thuis. Er zijn wel wat verplichtingen, maar ik hoop toch wel veel te kunnen knutselen. En natuurlijk ga ik op zondag 29 mei ook live in de groep van Scrap @ home om 19.00u. Kijken jullie mee?

Dit is alvast mijn kaartje voor Make My Monday




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
a gem of a challenge - challenge 10 - top 3 - 22-05-2022


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

3 opmerkingen:

meg zei

A gorgeous design with luscious strawberries

GerJanne zei

Wat een enige kaart met de zomerkoninkjes! En proficiat met je topper!

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje, gefeliciteerd met je toppertje. Ik weet niet waar het aan lig maar je verschijnt niet meer in mijn leeslijst toch heb ik je al een paar keer met je nieuwe blog adres in mijn balk gezet.