Volgers

maandag 25 juli 2022

crea swap 2-3 Juli

 Hoi,

25 juli, vandaag wordt ik 47 jaar. Supergezellig zo op vakantie verjaren. Zo relaxed, met de zon, zee, strand,..... en natuurlijk m'n gezin, wat zou je nog meer willen.

Maar ook op mijn verjaardag post ik een kaartje voor onze Crea Swap. De thema's voor deze editie zijn bloemen, shutter en er komt bij, gebruik parels.

Dit is de foto van onze materialen voor de Crea Swap mei-augustus.



Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia





6 opmerkingen:

Je@net zei

Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag, Claudia.
En wat een mooie kaart heb je gemaakt!

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je verjaardag, Claudia en wat een prachtige kaart.

karin zei

Proficiat met je verjaardag!
Leuk kaartje heb je gemaakt.
Geniet nog van je dag.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

wat een mooie kaart op je verjaardag! Van harte gefeliciteerd! Mijn kaart lag al een poos te wachten he?! Kwam door mijn vakantie. Maar beter veel te vroeg, dan te laat!

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaart Claudia!
Nog van harte proficiat met je verjaardag gisteren. Nu 1 dag te laat, maar als het goed is lag mijn kaartje al veel eerder bij je in de bus;)

Josje zei

Beetje laat maar als nog van harte met je verjaardag
leuke kaart heb je gemaakt
groetjes Josje