Volgers

zondag 10 juli 2022

Hallo zomer

 Hoi,


Mijn 1ste post deze maand. Ja, ik neem deze maand een pauze wat kaartjes maken betreft. Dat is de 1ste keer in 10 jaar dat ik het doe en eigenlijk doet het goed. Ik heb voor de maand juli bij al mijn DT blogs een pauze ingelast. Zo effe wat andere dingen doen. Haken, breien, andere dingen knutselen, knutselkamer deftig op orde brengen. Wat anders altijd blijft liggen. Nu heb ik zo heel relaxt een kaartje gemaakt. Deze is Girlz Rebel. Ik heb nog andere kaartjes gemaakt en deze zullen de komende weken wel op mijn blog verschijnen. 

Bij Girlz Rebel challenge is het de bedoeling om een creatie te maken adv een kleurencombi en 1 item. Gewoon een leuke uitdaging waar iedereen aan kan deelnemen. Wil je ook meedoen. Kijk dan snel bij Girlz Rebel challenge


Dit is alvast de kaart voor deze maand. 




Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je dient te gebruiken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

 Perfect time to craft - challenge mei - 3de plaats - 28-06-2022



My bestie spanish challenge - challenge juni - top 3 - 03-07-2022
613 avenue create - challenge juni- top rocker - 03-07-2022



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

14 opmerkingen:

Je@net zei

Een super leuk zomers kaartje, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertjes!

carla zei

Een hele mooie kaart waar leuke dingen op te zien zijn.
Prachtig Claudia.
Groot gelijk dat je even in pauze gaat. Genieten van alle dingen waar je zin in hebt. Het is voor iedereen vakantietijd.
Groetjes,
Carla

karin zei

Gelijk heb je dat je even pauze neemt. Af en toe moet ik ook zoeken naar inspiratie.
Mooi kaartje in vrolijke kleuren en proficiat met je topplaatsjes.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Leuke kaart heb je gemaakt. Zeker goed om even een pauze in te lassen. Veel plezier met je andere hobby's. Succes met het opruimen. GroetenTrijntje.

As.I.Do.Rodos. zei

Fabulous card
Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
My Blog As I do Rodos

Gina zei

Een mooie maritieme kaart en heel leuk met het grote anker en de schelpjes ! Geniet van je blogpauze :) Groetjes, Gina

Cinderella zei

Hoi Claudia

Super gave maritieme kaart zeg wauw
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Rhodidodi zei

I love the detail on your beautiful card. There is so much to look at! Lovely to see you playing along with us at Crafty Catz Challenges

Jane Savage zei

Love the incredible detail on this project!
Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx

Josje zei

Super mooie kaart en gefeliciteerd met al je toppertjes

Maikreations zei

This is such a super fun card! I love all the awesome details on your card and also this octopus is just too cute! Thank you so much for playing along with our "Summerfun" theme at Challenge Up Your Life! Have a fabulous day and happy crafting, Maike

Maikreations zei

Sorry! I meant "Tropical" theme... though the card would have been perfect for last months "Summerfun" as well ;o)))

Helen zei

A great card - thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenge.

Helen x
DT

Glittertastic zei

WOW! So many lovely elements on this card - a great creation!
Thanks for sharing your make at the Dream Valley challenge.
Sharon – Dream Valley Challenge Designer
http://glittertastic.blogspot.com/ - Stop by and see me!!!