Volgers

zondag 26 juni 2022

Crea Swap juni 2-2

 Hoi,

Hier ben ik,......1 dag te laat met onze Crea Swap. Dit is te wijten aan een verdomde verkoudheid waar ik maar niet vanaf geraak. Snotteren, niezen, hoesten, hoofdpijn...... alles passeert de revue. Ik heb zelfs geen eetlust. Sinds woensdag ben ik ermee opgezadelt en het gaat van kwaad naar erger. Vandaag heb ik meer op in de zetel gelegen dan iets gedaan. In stukken heb ik dan toch dit kaartje gemaakt. 

Een heel simpel kaartje, om Lisbeth niet in de steek te laten met onze Swap. En nu ga ik een paracetamol nemen en men bed in.

Elke 25ste van de maand is het tijd voor de Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. Onze Crea Swap loopt telkens over een periode van 4 maanden. In die 4 maanden werken we met dezelfde materialen en kiezen we per maand 1 thema. Dit thema nemen we elke maand mee met het volgende maand. Dus bvb in de 3 maand van onze Swap hebben 3 thema's nl het thema van de 1ste en de 2de maand+ het thema dat erbij komt in de 3de maand. Na 4 maanden. Kiezen we een nieuw pakket uit en beginnen we opnieuw. Van september t/m december nemen alles van onze 1ste en  2de pakket bij een en maken terug 4 maanden iets met de overgebleven materialen.

Het thema voor juni is bloemen en een Iris shutter kaart maken



Dit is de foto van onze materialen voor de Crea Swap mei-augustus.





Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia





8 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een super gaaf kaartje heb je met de swapspulletjes gemaakt.
En beterschap, hopelijk knap je snel weer op!

GerJanne zei

Ontzettend mooi gedaan Claudia! ZO leuk de details, die fototoestellen..
Enne wel al een zelftest gedaan? Hier ook twee in ons gezin met Covid.

jackelien zei

Super mooi gemaakt.
Beterschap hopen dat je snel opknapt.
Groetjes Jackelien

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met mooie details, beterschap.

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Claudia!
Groetjes Diny

Angelique zei

Hele mooie shutterkaart maakte je met dit swappakket. Knap om dit te doen terwijl je je zo beroerd voelt. Veel beterschap.
lieve groetjes Angelique

telko zei

your article amazing

ittelkom jakarta

Bernadet zei

Ik vind 'm zo ontzettend mooi Claudia!
Hoop dat je inmiddels alweer bent opgeknapt.