Volgers

maandag 20 juni 2022

Hiep Hiep Hoera Feest

 Hoi,


Vandaag begint er  bij Make My Monday een nieuwe Challenge. Het thema deze keer is: Coloring.
 Ik heb de kleine buddy's ingekleurd met mijn copics. Voor de rest heb ik een slider pop up kaatje gemaakt.





Deze kaart is binnenkort ook terug te vinden in de groep van scrap @ home, met alle gebruikte materialen.

DT Scrap @ home

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

8 opmerkingen:

meg zei

An absolutely adorable image and card

Angelique zei


Superleuke sliderkaart met de hondjes. Gebruikte je een stans voor het slidergedeelte?
lieve groetjes Angelique

Maria Luisa- scrap zei

Es adorable!!
Gracias por participar con nosotras en My Besties Spanish Challenge Blog (DT)

GerJanne zei

Die sliderkaart is een heel leuk model. Jouw uitvoering is erg leuk!

jackelien zei

Hoi
Wat een leuke sliderkaart.
Groetjes Jackelien

Liz zei

Brilliant card, I love the slider pop-up design. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
Liz xx

sweetpea zei

Great card. Thanks for sharing it with us at the Classic Design challenge Janet DT.

sweetpea zei

brilliant card. Thanks for sharing it with us at the Crafty Catz challenge Janet DT.