Volgers

dinsdag 14 juni 2022

You are older than the internet

  Hoi,


Tijd voor de 2de reminder bij Cheerful Sketches Challenge deze maand.  Ik heb er een mannen kaart van gemaakt. Deze kaart is voor een vriend van Jarno. Jarno had ook graag dat ik met de kaart, iets speciaals zou doen. Namelijk dat ik achter een gnomes een foto zou plakken van de jarige zodat  hij dan tevoorschijn zou komen.

Dit is het resultaat: 




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Chantal zei

Mooie kaart, leuk model.
Groetjes, Chantal S

Daphne zei

Ik hou van verrassingen in een kaart.
Knap verwerkt hoor, deze opdracht, best even karig lijkt mij.
Maar je hebt het goed gedaan, wat een mooie kaart.

GerJanne zei

Heel mooie reminder voor onze challenge!

Donna Walls zei

Great card design and I love the Gnomies! Thanks for sharing your lovely project with us at The Paper Funday Challenge.
Donna
The Paper Funday Challenge
The Inspiration Station Challenge

ClaireB zei

Terrific card, love the gnomes and how you've personalised it with the face. Thanks for joining us at the Pearly Sparkles challenge this month Claire DT

jolanda creatief bijtje zei

hele leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt KIC

pst zei

Prachtige kaart, wat een leuke vorm. De gnomen komen zo erg goed uit. Bedankt voor het delen bij Crafty Friends, hopelijk zien we je snel nog eens.

Larelyn zei

What a great layout - so different! And who doesn't love gnomes. Thanks for sharing at Pearly Sparkles.