Volgers

vrijdag 10 juni 2022

Vandaag zetten we jou in het zonnetje

Hoi,

Om mijne voorraad kaartjes aan te vullen heb ik wederom een communiekaartje gemaakt. Joran heeft een aantal verjaardagskaartjes gevraagd voor haar vriendinnen, die krijgen jullie nog te zien. Ik heb nog  7 opdrachten lopen voor het moment. Dus zo snel zal mijn voorraadbak niet aangevuld worden. 
Maar eerst op de lijst..... een kaartje voor mijn schoonvader nog maken die binnenkort 70 jaar wordt.
 
Hier alvast 1 kaartje die wel in mijn voorraad bak kan. Een communiekaartje of 1 voor een lentefeest.
Deze is mijn inspiratiekaartje voor Girlz Rebel challenge. Bij deze challenge is het de bedoeling om een creatie te maken adv een kleurencombi en 1 item. Gewoon een leuke uitdaging waar iedereen aan kan deelnemen. Wil je ook meedoen. Kijk dan snel bij Girlz Rebel challenge

Dit is alvast de kaart voor deze maand. 






Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je dient te gebruiken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Nancy zei

Wow! That is so beautiful, Claudia! What a fabulous design! :o)

creationsnz zei

So very pretty and a fun fold. Perfect for our Stripes & Spots challenge at the Crafters Cafe, CarolG

FiestyCrafter (Tina) zei

Gorgeous card. Perfect for the Spring time, Thanks for joining us at LTSCB
Tina DT