Volgers

maandag 1 augustus 2022

Flowers = love

 Hoi,

De laatste week vakantie is van start. Ik heb van de afgelopen 2 weken al volop genoten. Vanaf deze week ga ik terug aan de knutsel. Ik heb er echt zin in. Die adempauze heeft mij echt goed gedaan. Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt voor  Make My Monday. We vragen om een kaartje te maken met een Spotlight techniek.

Op pinterest en You Tube kan je daar voorbeelden van vinden. Ik heb deze video bekeken:

Spotlight Techniek

Dit is mijn kaartje geworden



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

A perfect time to craft - challenge juni - DT favorite - 28-07-2022


Lil patch of crafty friends - challenge 185 - top 3 - 17-07-2022


Penny's paper crafty challenge - challenge 525 - top 3 - 21-07-2022

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

5 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart met de spotlight techniek. En gefeliciteerd met je toppertjes!

meg zei

A wonderful spotlight CAS card

Melanie Hungerford zei

So pretty, that technique makes for such perfect CAS designs. Thanks for sharing with us at Krafty Chicks!

Helen zei

Great CAS spotlight card.

Thanks for joining us at the Star Stampz Challenge.

Helen x
(DT)

OlgaB zei

Love this technique of yours! Cute!
Thank you for joining Creative Moments!
Hugs from Africa!
OlgaB