Volgers

maandag 1 augustus 2022

70!

   Hoi,

In juni is mijn schoonvader 70 geworden. Daar had ik er dit kaartje voor gemaakt. Deze kaart is ook mijn inspiratie voor Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Nog een weekje vakantie en dan terug aan het werk. Maar voor 1 weekje maar. De week van 15 augustus is de firma gesloten, dus weer een weekje vakantie. Dan ga ik samen met men dochter Joran en een nichtje naar de zee. Ik heb er echt zin in.

Ik wil ook iedereen bedanken die mij een kaartje heeft gestuurd voor mijn verjaardag. Ik heb ze bij thuiskomst allemaal in de brievenbus gevonden. Het was een ware feest om deze allemaal te mogen openen één voor één. Super tof.😍😍

Maar nu mijn kaartje



DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart voor je schoonvader!

Je@net zei

Leuk kaartje heb je gemaakt, Claudia!

karin zei

Leuk kaartje voor je schoonvader Claudia.
Geniet van je vakantie, even een weekje werken en dan weer rust 😊
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een leuke stoere kaart heb je voor je schoonvader gemaakt .Groeten Trijntje

Alka zei

This is such a beautiful card. Thank you for joining us, your participation is highly appreciated. This is DT Alka from The Creative Crafters Challenge.

crafty-stamper zei

Great masculine card love the shape and design.Thank you for joining us at StarStampz
Carol GD x

Creaine zei

Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij The Creative Crafters Challenge. Succes!!
Groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
owner: http://mixedmedialovers.blogspot.com

Ink Outside The Box With Diane zei

Very cute card! Thanks for joining us at Krafty Chicks Challenge this past week for our All Occasions challenge theme :) Hope you join us again soon.
Diane - DT

Kim zei

What a clever card! Fabulous design! Thank you for sharing with the Star Stampz Challenge!

Kim zei

Beautiful card that will be cherished. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.