Volgers

zaterdag 20 augustus 2022

Hiep Hiep Hoera

 Hoi,

Net van gisteren terug van Zee. Het was geen denderend weer. We hebben regen gehad, maar ook zon. We hebben veel gewandeld. Het was er toch leuk. Zeker voor herhaling vatbaar. Als het kan ga ik volgend jaar terug.

Voor vandaag heb ik een simpel kaartje voor jullie. Deze mogen jullie maken a.d.h.v. onze schets bij  Creative Sketchy Girls 




Mijn Challenge Blog


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

karin zei

Wat een leuk plaatje op je kaartje. Mooi gemaakt Claudia.
Groetjes,
Karin

Lia zei

Mooi! Echte 'zeewaardige' kleuren en een leuke afbeelding.
Lia xx

Emily zei

I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog.
แž€ីแžกាแž”ាแž›់แž‘ាแž់

Nancy zei

Hey Claudia,
Leuk zomers kaartje maakte je! Ook de kaart met de surfplank hieronder is erg mooi. Ik gebruik zelf ook zand op mijn kaarten dat ik van verschillende plaatsen mee heb gebracht. Altijd fijn om zo een persoonlijk accent op je kaart te hebben...
Liefs,
Nancy