Volgers

vrijdag 5 augustus 2022

F*cking fijne verjaardag

 Hoi,


Voor de challenge deze maand bij  Daisy chain challenge  vragen we een mannenkaart. Dat is nnu een thema dat ik graag heb en dat ik helaas veel te weinig maak. De kaartjes die dan maak zij in een wip en knip weer weg. Het lukt mij maar niet om hier een voorraad van aan te leggen. Ook dit kaartje... heb ik een paar weken geleden gemaakt en die was al voorbestemd voor iemand.

 




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:



IIn 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een mooie stoere kaart.

Hermien zei

Mooi kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

Marijke zei

Een leuk mannenkaartje heb je gemaakt! Groetjes Marijke.