Volgers

maandag 15 augustus 2022

It's a boy

 Hoi,

Voor een vriendin mocht ik in opdracht een geboorte kaartje maken. Ik heb hiervoor de nieuwe luchtballon gebruikt van Marianne Design. Die is zo leuk. Hier en daar heb ik ook Glossy accent gebruikt. 
Deze kaart is mijn inspiratiekaartje voor  Girlz Creative Crafts Bij deze challenge blog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d. Vanaf heden mag je op opbouw figuurtjes gebruiken,  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: Alles mag.








Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

karin zei

Dat is een leuke kaart Claudia.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een kehke babykaart heb je gemaakt Claudia. Groeten Trijntje

carla zei

Een mooi lief kaartje.
Knap gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla (DT)