Volgers

maandag 29 augustus 2022

back to school

 Hoi,


Zaterdag zijn Lisbeth en ik een worshop gaan volgen. We hebben 2 kaartjes gemaakt. Deze laat ik van de week nog zien. Voor vandaag heb ik een CAS kaartje voor jullie. Bij Make My Monday is het thema, back to school. Dat is niet echt mijn favoriet thema. Dus heb ik een basic kaartje gemaakt, zonder tekst. Misschien dat ik er later nog een toepasselijk op stempel als ik weet naar wie ik de kaart ga sturen.

 


Ook wil ik jullie graag iets totaal anders laten zien. Naast kaartjes maken, doe ik ook handwerk. En eindelijk..... na vele uurtjes is mijn lange vest klaar. Daar heb ik heel lang over gedaan; (die heeft ook lang stil gelegen, hoor). Maar nu is die af. Ik ga er nog een bijpassende muts en sjaal voor breien.







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

A Gem of a Challenge - challenge wk 18- top 3 - 27-08-2022



In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

4 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk kaartje, Claudia.
En wat een werk zal dat vest geweest zijn, maar het resultaat mag er zijn!

meg zei

Fabulous CAS card,I found this theme quite difficult too,Your long cardigan is beautiful,love the neckline

karin zei

Leuk kaartje voor de leerlingen die weer naar de schoolbanken moeten.
Mooi vest, jij bent al klaar voor het najaar 🙂
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Altijd jammer als de zomer vakantie voorbij is, maar als je dan zo'n leuke kaart in de brievenbus krijgt begin je het nieuwe schooljaar wel goed.
Wauw, wauw, wauw, wat een mooi vest!!!!
Daar ga je komende winter heel veel plezier van hebben denk ik.