Volgers

zaterdag 1 juli 2023

Trots op jou

 Hoi,

Juli... nog 2 weken werken en dat heb ik lekker 3 weken lang vakantie. Yes, ik zie er echt naar uit. En binnenkort met menne nieuwe fiets... Kan niet meer stuk. Ik heb een fiets geleast via het werk en deze kan ik normaal zeer binnenkort gaan halen. Zo spannend....

Maar voor vandaag een kaartje. Deze heb ik gemaakt voor een vriendin. De waarom vertel ik jullie later. Want misschien komt ze wel piepen om men blog. LOL.

Deze kaart is uiteraard ook mijn inspiratiekaartje voor  Cheerfull Sketches Challenge . Hier werken we maandelijks met een schets. Het Thema is steeds alles mag.

En dit is de schets van deze maand.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Vanaf nu geef ik ook workshop thuis. Mochten jullie interesse hebben om een workshop te volgen, dan mag je zeker mijn pagina volgen. Claudia's Kaartjes. bij evenementen komen de data van de workshops te staan en wat we gaan maken. Daar zal ik ook mijn kaartjes die te koop zijn uitstallen. Heb je interesse in een kaartje of in het volgen van een workshop, dan mag je mij zeker contacteren, via mail (zie rechterboven hoek) op messenger, via mijn pagina Claudia's Kaartjes 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Geen opmerkingen: