Volgers

zondag 30 juli 2023

Merry Christmas

  Hoi,

Doen jullie graag mee met onze wekelijkse kerstchallenge?  Bij Girlz Creative Christmas, kan je elke week meedoen met een kerstkaart volgens thema. We houden onze thema's heel gemakkelijk, zodat iedereen kan meedoen. Het thema deze week is: alles mag. We passen onze regeltjes een beetje aan, Vanaf 15 deelnemers, krijgt de winnaar ook een prijsje toegestuurd. Ikzelf en Lisbeth sponseren de prijsjes zelf.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Kom kijken in mijn groep: Claudia's Kaartjes. Hier kan je je favorieten materialen bestellen. Mijn geplande workshops kan je ook volgen in de groep en natuurlijk verkoop ik in de groep ook mijn handgemaakte kaartjes. Ik zie je graag terug in mijn groep. Tot gauw! 😀

 Dit is een overzicht van de gebruikte materialen:
CD553 Studio light kerstboom

Voor vragen over prijzen en leveringstermijnen kan je mailen naar claudiaskaartjes@outlook.com


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


5 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuke kaart! En de challenge is niet lastig, dus ik denk dat ik wel mee kan doen....

Judy V zei

Fabulous creation! Thanks for sharing with us in the "shaped card challenge" over on the CRAFT Challenge Blog!

Judy V GDT

As.I.Do.Rodos. zei

A brilliant card
Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge.
Good luck Ginny DT for CRAFT Challenge Blog

Sheryl zei

A great shaped card.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx

Brenda zei

Wonderful shaped card for Christmas. What a brilliant die. Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge!