Volgers

zaterdag 5 augustus 2023

19!

     Hoi,

Het is weer doodstil geweest langs mijne kant. Sorry, sorry, sorry, Maar ik heb de hele week in het ziekenhuis doorgebracht. Jarno is er maandag met spoed opgenomen nadat we erachter zijn gekomen dat zijn suikerspiegel te hoog stond bij de huisarts. Er is gebleken dat Jarno diabetes Type 1 heeft. We hebben een heftige week achter de rug met vele gesprekken met de verpleegkundige voor de uitleg over het prikken met insuline. En ook veel info gekregen van de diëtiste coördinator. Gelukkig mocht Jarno gister namiddag naar huis. 

Vorige week had ik nog een kaartje gemaakt voor één van zijn vrienden en die laat ik jullie vandaag zien. Deze is dan meteen mijn kaart voor de challenge van Girlz makes Guyz cards  Dit is een Just For Fun Challenge, maar bij een deelname van 15 deelnemers krijgt de winnaar toch een prijs je in de bus. Deze prijs komt van mezelf en Lisbeth.

Bij Girlz makes Guyz cards staan we uitsluitend mannenkaarten toe. Het thema deze maand is: een bedel.

Ik heb in opdracht een kaartje gemaakt voor een 19 jarige.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.
Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! 😀

 Dit is een overzicht van de gebruikte materialen:
Slimline craftlab CD544
Slimline studiolight CD533
craftlab cijfers CD270
gears marianne design CR1548
Voor vragen over prijzen en leveringstermijnen kan je mailen naar claudiaskaartjes@outlook.com




Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



6 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Wat een schrik Claudia. Je kinderen zijn toch je alles. Je zal dit als jonge jongen maar te horen krijgen. Veel sterkte met alles en natuurlijk ook voor je zoon. Groet Elly.

karin zei

Dat is even heftig voor Jarno en voor jullie.
Heel veel sterkte ermee. Het zal even duren voor hij eraan gewoon is.
Leuk kaartje voor de jarige.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Ik kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar het bloggen stond! Niet leuk om zulke berichten te horen over je kind! Wens jullie veel sterkte en hopelijk gaat het een beetje goed met het prikken in de toekomst! Je kaartje is top! Een mooi jongens-/mannenkaartje! Een mooi modelletje ook. Groetjes Marijke

GerJanne zei

Wat een naar nieuws. Ik hoop dat het nu allemaal goed gaat met Jarno. Zo niet leuk!
Je kaart is wel een topper!

Daphne zei

Dat is schrikken zeg, helemaal omdat hij ook nog eens een aantal dagen in het ziekenhuis moest verblijven.
Gelukkig hebben jullie allemaal duidelijke uitleg gekregen, veel sterkte voor de komende tijd.
Wat een mooie, komplete kaart is dit, leuke challenge, ik ga eens bedenken of ik mee kan doen (vakantie en heb niet zoveel spullen bij mij).

Ela zei

Oei, jullie hebben een heftige week achter de rug. Hopelijk gaat het snel beter met het zoon. Je heb een stoere verjaardagskaart gemaakt voor de jarige. Groetjes Ela