Volgers

donderdag 31 augustus 2023

Van harte Beterschap

 Hoi,


In opdracht heb ik een stoere beterschapskaart gemaakt. Deze mocht niet flauw, kinderachtig of traditioneel zijn en moest voor een man zijn. Dus na even te hebben gebrainstromd heb ik deze kaart uit mijn mouw getoverd.



Dit is een overzicht van de gebruikte materialen:
Deze kan je hier terugvinden in de shop:Claudia's kaartjes
Spellbinders foil en stansmalhttps://www.claudias-kaartjes.be/diverse-merken/spellbinders
klavertje 4 Marianne designhttps://www.claudias-kaartjes.be/diverse-merken/marianne-design-1/die-cuts-2

Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.
Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! ๐Ÿ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜




5 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een mooie stoere mannenkaart. Groeten Trijntje

meg zei

A fabulous masculine get well card Claudia,

karin zei

Altijd moeilijk een beterschapskaartje voor een man.
Heel mooi gemaakt met het gereedschap erop.
Groetjes,
Karin

Josje zei

Mooie beterschaps kaart heb je gemaakt Claudia

Nancy zei

Hey Claudia,
Lekker stoer, mooi gemaakt!
Liefs,
Nancy