Volgers

zondag 6 augustus 2023

Merry Christmas

 Hoi,

Gisteren avond heb ik tijd genomen voor een kaartje te maken. wat deed dat deugd. effe proberen mijne kop leeg te maken, na die mallenmolen van afgelopen week. Ben er nog niet goed van. T'is zelfs zo dat ik er volledig gestrest van ben. ik heb zweetbuien, hartkloppingen, geen eetlust, mijn darmen zijn ontregelt en van de dokter mag ik maandag niet gaan werken. Ik moet eerst de nodige rust nemen om het te verwerken. Ik hoop dat ik na deze week wel terug aan de slag mag en kan. Want dit voelt echt niet leuk aan. Met Jarno gaat het wel goed. zijn insuline moet nog goed afgesteld worden, hij staat nog wat hoog want het prikken op zich doet hij goed. En hij volgt zijn schema goed. Das al een geruststelling. Alleen moet ik nog leren om het wat los te laten.  Maar genoeg hierover.

Vandaag zoals elke zondag een kerstkaart.  Bij Girlz Creative Christmas, kan je elke week meedoen met een kerstkaart volgens thema. We houden onze thema's heel gemakkelijk, zodat iedereen kan meedoen. Het thema deze week is: een shakerkaart.

Een nieuw is dat we nu vanaf een deelname van 15 deelnemers we een prijsje sturen naar de winnaar.


Dit is een overzicht van de gebruikte materialen:
De shakerelementen die ik gebruikt heb voor deze kaart kan ik voor u bestellen indien gewenst. Stuur mij gerust hiervoor een mailtje naar claudiaskaartjes@outlook.com

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.
Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! πŸ˜€
 
Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



1 opmerking:

Het hobbyhoekje van Annie zei

Hoi Claudia
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname bij StarStampz.
Annie DT