Volgers

vrijdag 25 augustus 2023

Love

  Hoi,


Welkom bij onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. Deze maand houden volgende thema's aan: shaker, rietjes en bloemen. Juli hebben we door omstandigheden overgeslagen. Dus worden het deze keer 3 thema's





Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


Dit is een overzicht van de gebruikte materialen:
Deze kan je hier terugvinden in de shop:Claudia's kaartjes
De gebruikte materialen kan je hier terugvinden:


Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.
Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! ๐Ÿ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜


1 opmerking:

karin zei

Mooi kaartje in frisse kleuren.
Groetjes,
Karin