Volgers

dinsdag 15 augustus 2023

happy birhtday

 Hoi,

Voor een opdrachtje heb ik deze fleurige kaart/mini albumpje gemaakt. ik heb hiervoor het mooie design papier van Carta Bella gebruikt: Flora no6. Deze kan je terug vinden in de webshop (zie link hieronder)




Dit is een overzicht van de gebruikte materialen:

Deze kan je hier terugvinden in de shop: Claudia's kaartjes.




πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.
Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




4 opmerkingen:

meg zei

A wonderful card with beautiful papers,pages and tags

karin zei

Wat een mooie creatie dit boekje! Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Marjolijn van Elsberg zei

Ik zag een reactie van je op het blog van Hobby Hoogland Marian en werd direct nieuwsgierig. Wat een leuk blog heb je en wat maakt je leuke kaarten. Altijd leuk om weer iets nieuws te ontdekken. Ik ga je blog maar volgen, groetjes, Marjolijn.

Josje zei

dat is zeker een mooie kaart met dit papier