Volgers

zondag 27 augustus 2023

Warm Wishes

 Hoi,

Vandaag zondag!!!! Dus een kerstkaart. Ik probeer deze nu in 4-voud te maken om er zeker genoeg te hebben. Tot hier toe lukt het wel. Maar het is zoeken. Omdat ik die in 4-voud wil maken, wil ik iets simpelere kaarten en dat is nu niet echt iets voor mij. ik heb graag drukke kaarten. Maar soms is less more. Maar het is toch weer gelukt!!

Doen jullie mee? Het thema deze week bij Girlz Creative Christmas, is een gebouw op je kaart. 






Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.
Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! ๐Ÿ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜



3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Nou dat is je goed gelukt, superleuke kaartjes, leuk papier ook!

GerJanne zei

Heel leuk, deze vierling!

Nancy zei

Hey Claudia,
Wat een leuke kerstkaarten, mooie met dat designpapier.
En zo groeit de voorraad wel lekker.
Ook de kerstkaarten met de witte kerststerren zijn mooi geworden.
Liefs,
Nancy