Volgers

dinsdag 29 augustus 2023

On Your Special Day

 Hoi,

Voor een opdracht heb ik de volgende kaart/mini album gemaakt.

De was de bedoeling om een trouwkaart te maken en hierbij zoveel mogelijk dieren te gebruiken van de zoo. De opdrachtgeefter vondt de opdracht meer de geslaagd.


Van deze kaart ga ik een workshop geven. Dus hou zeker mijn webshop Claudia's kaartjes of mijn FB in het oog voor meer info.








Dit is een overzicht van de gebruikte materialen:
Deze kan je hier terugvinden in de shop:Claudia's kaartjes


Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.
Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! ๐Ÿ˜€


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜




4 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een leuke kaart is dat, leuk model maar ook mooi gemaakt.

karin zei

Wat een leuk kaartje met al die diertjes erin. Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Nancy zei

Hey Claudia,
Wat een leuke huwelijkskaart! Tof met de zoo-dieren er op.
En nu ben ik natuurlijk benieuwd waarom er zo veel zoo-dieren op moesten staan... (zoonlief werkt in de Antwerpse zoo en maakte voor hem en zijn collega's ook al beestige kaarten)
Ben ook nog even naar onder gescrold en reageerde ook op de kerstkaarten...
Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Heel gaaf Claudia! Wat leuk met dat watervalgedeelte erin! Dat zorgt voor een verrassing bij de ontvanger!