Volgers

zondag 13 augustus 2023

Prettige Feestdagen

 Hoi,

Doen jullie graag mee met onze wekelijkse kerstchallenge?  Bij Girlz Creative Christmas, kan je elke week meedoen met een kerstkaart volgens thema. We houden onze thema's heel gemakkelijk, zodat iedereen kan meedoen. Het thema deze week is:  een groen kaart

Ik heb 4 versies gemaakt. Ineens een paar. Want het knutselen staat op een laag pitje. Effe wat in de knoop met mezelf. πŸ˜”





Dit is een overzicht van de gebruikte materialen:
Deze kan je hier terugvinden in de shop: Claudia's kaartjes






πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.
Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



2 opmerkingen:

GerJanne zei

Nou, Claudia, dat klinkt niet zo leuk!
Sterkte ermee!
Je kaartjes zijn wel heel mooi!

Renske Neutel zei

Leuke kaart! Beetje laat met mijn reacties, maar niet minder gemeend. Maar nog bedankt voor het meedoen aan de Penny's Paper-Crafty challenge.

Groetjes Renske Penny's DT