Volgers

zondag 20 april 2014

Dikke knuffels

Hoi,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volger Gaby verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Op deze Paaszondag heb ik tijd gevonden om lekker te freubelen. Het zonnetje schijnt door het raam en brengt veel inspiratie.  Deze ochtend hebben de kinderen zoals het hier in huis een beetje de traditie is, in hun pyama naar paaseieren aan het zoeken geweest in de tuin. Het is elk jaar toch leuk om de zien dat ze heel nieuwsgierig zijn, naar wat de paasklokken gebracht hebben. Nadien zijn Wim, de kinderen en ik gaan shoppen. Wim had nog een paar hemdjes nodig voor tegen de communies.

Deze namiddag heb ik dit vrolijk kaartje gemaakt. Die besties blijven toch zo leuk om in te kleuren, hé.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
MDBGD: challenge - tea time
SSW 2: challenge 11 - schets
Scr@pcard challenge: challenge 61 - moederdag
ABC: challenge J = Just As You Like
crafting for all seasons: challenge 75 - ribbons & lace
Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: wibra
digi: Bestie en ingekleurd met copics
mallen: MD
stempel: boekenvoordeel
plakparels; kruidvat en action
kant: action
lint: restje

Verder heb ik de teepot uitgesneden met de silhouette en heb ik rond het kadertje gehaakt.
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.



26 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi claudia
zo is het wel een fijne dag geworden voor jou en je dierbaren eerst lekker shoppen en dan nog een leuke en vrolijke kaart maken!
groetjes corry

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Hele mooie kaart, prachtig kleurwerk, mooi het haakwerk..leuk achtergrondpapier en de theepot is ook superleuk..liefs Ans

jolanda zei

hele mooie kaart

Marfien zei

Vrolijke kleuren en dan ook nog bijpassend haakwerk, ik zou geen DP meer kopen maar als ik dit zie kan het zo maar zijn dat ik deze week nodig naar de Wibra moet :-)

Hermien zei

Mooi gedaan Claudia

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi!! Wat en vrolijke kaart! Het DP is erg leuk! En wat bijzonder shoppen...Ik denk dat er in Nederland maar weinig plaatsen zijn waar je kunt shoppen op 1e Paasdag..
Groetjes
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Claudia, ik vind hem supermooi geworden.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat een kei mooie kaart heb je gemaakt, de kleuren zijn super en
de combi met het haakwerk is echt super ☺
Gezellige en fijne pasen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Linda Anderson zei

How beautiful! Love your sweet image and wonderful coloring. Your lacy borders are fabulous! Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2.

Linda

mulberry station zei

Oh my goodness, I love this card and love the crocheted border. Lovely!! Thanks for joining us.
Nancy SSW2

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Claudia.
Fijn dat je meedoet met de challenge van MBDGD. Veel succes.

Groetjes,
Nans

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje
tof dat je sil nog eens boven gehaald hebt de tag is ook een leuke mal
grtjs Lisbeth

Kathie zei

Oh Claudia what a lovely card what a great image and I love that crocheted boarded you've used around your image it really frames your card. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday2 and good luck.
Hugs
Kathie SSW2-DT

Malika zei

Leuke mooie kaart

Malika

* Üla * zei

Wat een mooi en warm kaartje, Claudia. Het ziet er meteen zo gezellig uit. Je hebt het erg leuk versierd.
Bedankt dat je weer meedoet met de uitdaging van de CCC.
Groetjes, Ula

Scraptastische hobby zei

Wat een gezellige kaart Claudia en wat een mooi haakwerk om de mal. Je kleurwek is heel mooi en ook je Dessin Papier is prachtig!
Heel leuk dat je mee doe met de challenge van Scr@p-Cards!
Groetjes van DT lid Gerie

Joanna M. zei

Love those lacy borders on your card! Very striking! Thanks for sharing this with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 this week.
~Jo, SSW2-DT

Anja zei

Hoi Claudia,
Wat is dit een leuke kaart zeg en dat gehaakte vind ik ook echt gaaf!
Ik wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij *My Besties dutch Girls Designs*

Lieve gr Anja(DT)

Marcella zei

Hoi Claudia
een hele mooie vrolijke kaart laat je hier weer zien .
Prachtig gemaakt .
Groetjes Marcella

Cindy zei

Prachtige kaart Claudia, mooi gedaan met het haakwerk. Mooie kleuren bij elkaar. Leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch girls designs. Groetjes, Cindy

Anita van Merode zei

Prachtig Claudia, ik kan helaas niet alles zien op je blog...qua plaatjes. Ik weet niet hoe het komt maar er staat dan dat rondje.
Groetjes Anita

Sharon Basel zei

Absolutely amazing Claudia! What a fantastic idea to crochet around the die cut. It makes a beautiful frame for your masterfully colored image. Gorgeous in every way! Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday 2!
Sharon, SSW-DT

HenP Produkties zei

Wow, wat een heerlijk vrolijk kaartje en ook leuk gedaan met die mal van de theepot.
Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij My Besties Dutch girls.

Lieve freubelgroetjes,
Hilde

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Heel mooi met het gehaakte randje.
Groetjes, Anja

Anoniem zei

So beautiful i love the Colouring and the lovely Details and Images.
Thank you for joining us at Crafting for all Seasons.
Hugs Elfie

Bianca zei

What a wonderfull creation! Thank you for joining us at Crafting for all Seasons! xx Bianca