Volgers

donderdag 10 april 2014

Hoera, It's a boy

Hoi,

Wat kan een mens soms toch veel pech hebben. Wanneer eindelijk terug alles zijn gewone gang begint te gaan duikt het volgend probleem op. Nu startte vanochtend mijne auto niet. Net vandaag (woensdag) wanneer die net nodig heb om de kinderen weg te brengen. Dus, heb ik mijn schoonmoeder opgebeld en is zei mij komen halen. Ondertussen is de wagen gemaakt, batterij was kapot.

Ik heb deze keer een kinderkaart gemaakt in niet traditionele kleuren. Geel en azuurblauw.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
EHI: gebruik mallen van Joy of Crealies
DSCC: challenge 13 - baby's
Cheerfull Sketches challenge: challenge 10 schets

Gebruikte materialen:
cardstock: AC en boekenvoordeel
DP: studiolight
digi: Mo Manning en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft
tekststempel: Joy craft
pluimen: eigen voorraad
plakparels: boekenvoordeel

Verder heb ik nog een beetje embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes Claudia

25 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een leuke babykaart. Mooie kleuren. En heel erg mooi gemaakt volgens de schets. Groeten Trijntje

Erica ♥ zei

Gelukkig doet je auto het weer, wat zou je zonder moeten hè.
Je kaartje is weer heel erg mooi ☺
Gezellige en fijne week nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

prachtige kaart

!neke zei

Gave kleuren heb je gebruikt!
Hele toffe kaart!

Malika zei

Wat een schattige kaart. Heel mooi

Malika

lenywim35 zei

Wat een gave babykaart. Maar zo in die echte jongenskleuren. Succes er mee. Fijn dat je auto weer gemaakt is. Ik durf biet meer te rijden, maar ik snap heel goed dat dat een gemis is. Ik krijg soms mijn chauffeur hihihi niet mee, en dan denk ik ook wel eens : he? had dan blijven rijden. Maar dat deed ik zelf, en bij jou de mechaniek. gr leny w

Ilonka zei

Wat een schattig baby kaartje zo lief. Dank je wel voor het meedoen met het cheerful sketches challenge blog.

Liefs, Ilonka

Marcella zei

Wat een geweldig lief baby kaartje heb je weer gemaakt .
Vaak als er dan wat tegen zit dan komt er gelijk nog meer .
gelukkig doet je auto het al weer .
Groetjes Marcella

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

karin zei

Leuke kleurencombinatie Claudia, mooi kaartje.
Ik heb dat ook wel eens met mijn auto, gebruik die alleen voor stadsverkeer en dat is niet goed voor de batterij, dan laadt die niet genoeg op.
groetjes,
Karin

Anita Meijer zei

Wat een pech maar gelukkig is je auto weer gemaakt Claudia. Wat een supergaaf babykaartje heb je gemaakt, ik vind hem geweldig.
Liefs van Anita

carla zei

O zo'n mooi lief kaartje.
Een prachtige kleurencombinatie heb je hiervoor gebruikt en het stempeltje is echt een schatje.
Groetjes,
Carla

Marjoleine zei

Wat een schattige babykaart zeg! Dank je wel voor het meedoen aan het Cheerful Sketches Challenge Blog!

Liefs,
Marjoleine

corryskaart zei

wat ziet je kaart er leuk uit en zeker in die aparte kleurtjes en jeetje wat een pech wanneer je het net niet kan gebruiken
groetjes corry

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat een gaaf stempeltje en je kaartje is prachtig, mooie kleuren..Liefs Ans

Wil Frutsel zei

Schitterende kaart Claudia, heel fijn dat je weer meedoet bij EHI,
veel succes.
liefs Wilma

Engelchen zei

wat een lief kaartje.
Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches Challenge.
Groetjes Geesje

Hermien zei

Ik herken het papier Claudia, mooi om mee te werken hé, je hebt er in ieder geval een leuk kaartje meegemaakt.

Groetjes Hermien

Jacqueline (Sjakkie) zei

Schattig kaartje, heel mooi!Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Marfien zei

Leuke kaartjes heb je weer gemaakt. enne toch wel fijn dat je auto pech had NA alle gebeurtenissen afgelopen weken. Toch weer spannend zo'n transplantatie. . .

Antoinette Voorn zei

Prachtig geel kaartje!

Joukje zei

Wat een lief babykaartje!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
Groetjes Joukje

Plony zei

Een heel lief kaartje en verfrissend om gewoon eens hele andere kleuren te gebruiken voor een babykaart. Heel mooi. Fijn dat je meedoet aan de challenge van DSCC, groetjes en een heel fijn weekend. Plony

Marianne zei

Heel mooi gedaan en dank je wel voor het meedoen bij DSCC.
Liefs, Marianne

Josje zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt, fijn dat je meedoet bij EHI