Volgers

vrijdag 11 april 2014

DT Sketch 67 - Friday Sketch

Hoi,
Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee.  De sponser dit keer is Meljen's Designs! Het prijsje dat je kan winnen waardebon van $5 Gift Certificate. 
Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 67. Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn schoonbroer die zondag verjaart.
schets 67 by Carole
$5.00 Gift Certificate - Click Image to Close
sponser

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
PMUS: challenge 135 - anything goes - 13 april
Bugaboo: challenge anything goes - 12 april

gebruikte materialen:
cardstock: AC, boekenvoordeel en restjes
DP, embossingfolder stenen en knoopjes: boekenvoordeel
tekst: Joy craft en bewerkt met WOW embossing poeder
digi: bugaboo en ingekleurd met copics
mallen: sissix en MD

Verder heb ik wat embossingpoeder gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve groetjes
Claudia

18 opmerkingen:

Marleen zei

Mooie herenkaart heb je gemaakt Claudia, ontzettend leuk!
Groetjes, Marleen

Ingrid Reyners zei

mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt volgens de schets Claudia. Fijn weekend groetjes, ingrid.

GerJanne zei

Ha Claudia,
wat een enige mannenkaart! Leuke sketch trouwens ook. Het plaatje is erg grappig!
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

Gave kaart heb je gemaakt, mooie sketch ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

carla zei

Een leuke mannenkaart.
Mooie sketch en het stempeltje vind ik helemaal te gek.
Schitterend gemaakt.
Groetjes,
Carla

Hermien zei

Wat een herkenbaar beeld op je kaartje Claudia!
Leuk gedaan

Groetjes Hermien

Hermien zei

Wat een herkenbaar beeld op je kaartje Claudia!
Leuk gedaan

Groetjes Hermien

Ria zei

mooie kaart Claudia.

corryskaart zei

Een erg leuke en stoere mannenkaart voor je schoonbroer echt grappig hoe die in de stoel zit te genieten!
Fijn weekend corry

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Marsha zei

This is a great card for a brother. I especially like the brick circle and the numbers popped up. Thanks for playing the digi makeover challenge at Paper Makeup Stamps.

!neke zei

Hoe leuk, gaaf !!!!!

Ans Gilbert zei

wat heb je een gave mannenkaart gemaakt, leuke sketch, grappige digi,liefs Ans

Jolanda zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt met de skechts en ik denk dat je schoonbroer aan het eind van de dag er zo misschien wel bijzit. :)

Liefs Jolanda

ANJA 3D zei

Wat een schitterende kaart. Zo mooi en past allemaal zo perfect bij elkaar. Heel mooi.
Groetjes, Anja

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooie mannenkaart
ik ben benieuwd naar zijn reactie
leuk die 38
grtjs Lisbeth

Karin zei

Mooie kaart heb je gemaakt voor je schoonbroer, leuke digi ook!
Groetjes, Karin

Doris knippenenplakken zei

Hoi Claudia,
Wat een mooie herenkaart.Een leuke sketch.
Groetjes Doris