Volgers

vrijdag 25 april 2014

DT Sketch 68 - Friday Sketch

Hoi,

Vandaag begint er bij Friday Sketch Challenge een nieuwe challenge.  Gebruik de volgende schets en doe gezellig mee. Wat je kunt winnen kan je HIER vinden.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje met schets n° 68


Sketch 68 by Christine

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
DSCC: challenge 15- liefde/love
Hobbyhome: challenge 9 - bloemen

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: boekenvoordeel
plakparels: kruidvat
mallen: Joy craaft
digi: Bestie en ingekleurd met copics
tekst: Joy craft
De randen heb ik lichtjes bewerkt met witte inkt. De stansen zijn bewerkt met frantage embossingpoeder. Het hartje en de 2 grote bloemen heb ik zelf gehaakt. Hoe je die grote bloemen haakt kan je HIER vinden.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


19 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Prachtig gemaakt,leuk met de gehaakte bloemetjes!
groetjes, Hennie

Lisbeth zei

hoi Claudia
wat veel bloemen staan er op
leuk gedaan ik ga sevens ook beginnen
grtjs lisbeth

Anoniem zei

Sprakeloos mooi!
Creatieve groetjes, Gaby

Anita van Merode zei

Ziet er echt prachtig uit!!! Wow wat een mooie bloemen erop!!!
Groetjes Anita

Marcella zei

Hoi Claudia
geweldig mooi kaartje
Prachtig die gehaakte bloemen erop .
Groetjes Marcella

Marcella zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marcella zei

Hoi Claudia
geweldig mooi kaartje
Prachtig die gehaakte bloemen erop .
Groetjes Marcella

carla zei

Een hele mooie voorbeeldkaart naar de leuke schets gemaakt.
Als ik de tijd vind, gebruik ik hem ook.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

prachtige kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Dan zie ik de sketch en denk ik, wat moet je daar nu mee en dan maak jij zo'n prachtige kaart,super gedaan..
Liefs Ans

Hermien zei

Het is weer een topper Claudia

Groetjes en een fijn weekend

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige creatie met deze leuke Bestie, enne ga maar lekker door hoor met dat gezellige freubelwerk.
Een heel fijn weekend.

Plony zei

Prachtige kaart Claudia en ik ben dol op je gehaakte details....
Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij DSCC. Groetjes van Plony

nans'creablog zei

Prachtige kaart Claudia en de gehaakte bloemen zijn supermooi.
Fijn dat je meedoet met de challenge van HobbyHome. Veel succes.

Groetjes,
Nans

martina's kaartjes zei

een leuk en geslaagd kaartje
fijn weekend
grtjs,martina
x

Anneke. zei

Schitterende kaart. Heel veel leuke dingen op je kaart te zien.
Bedankt voor je deelname bij DSCC.
Groetjes Anneke.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja

Anneke zei

Heel mooi kaartje Claudia!
Groetjes Anneke

Bep zei

Hoi Claudia,

Een hele mooie en zulke leuke details op je kaart je kan er naar blijven kijken steeds zie je weer iets anders super.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺