Volgers

dinsdag 22 november 2016

jongenskaartje

Hoi,

Gisteren ben ik gaan solliciteren bij een klein bedrijf en het viel daar ontzettend mee. πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ Ik zie het daar volledig zitten. Alles zit mee. De jobinhoud, collega waar ik zou mee samenwerken op den bureau (de andere heb ik nog niet gezien), de patron, de uren..... en op woensdag zou ik vrij zijn. πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜† Wa wilt ne mens nog meer.
Das toch super, niet!!!!!
Vrijdag weet ik meer. Dus allemaal duimen!!!!!!

Deze namiddag heb ik een kaartje gemaakt met het nieuwe stansboekje van Joy. "La vie est Belle" Cool Dudes. Zo'n schoon boekske. Echt kei tof. Mijn kaartje was in een handomdraai klaar. Echt leuk om eens te maken. 😏😏😏


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: 439 Sketch

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeΓ«n opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

27 opmerkingen:

Veerle zei

Hoi Claudia, ik duim zeker voor je mee voor je nieuwe job. Wat fijn voor je.
Je kaart is heel mooi en leuk design ook.
Groetjes, Veerle

Anoniem zei

Stoer en mooi kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Antoinette Voorn zei

Super gaaf Claudia .. dat stansblok is echt te gek, ik heb hem ook hahahaa. Heel stoer kaartje!

Monique zei

Heel mooi gedaan Claudia.
Succes vrijdag!
Groetjes Monique

Joanne kramer zei

Hier wordt al heel hard voor jou geduimd! Zou super fijn zijn. Je hebt weer een mooie kaart gemaakt! groetjes Joanne

Margo zei

Wat een superleuk nieuws Claudia ! Natuurlijk duim ik !
Je kaartje is erg leuk ! Lekker stoer !

Sylvia zei

Mooie jongenskaart, Claudia.Ik duim voor je.

Groetjes, Sylvia.

!neke zei

Lekker stoer die kaart !
Maar vooral succes met de sollicitatie !

KarinsArtScrap zei

Claudia een schitterende stoere jongenskaart
Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good Luck and hope to see you again

Greetings Karin DT CoΓΆrdinator


Hermien zei

Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je sollicitatie en nu maar wachten tot vrijdag! je kaartje is weer heel mooi.

Groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Hoi CLaudia,
wat zou het super zijn, als je daar aan de slag zou kunnen ( ik duim voor je)
Je kaartje is weer helemaal top!
groetjes,
Ans

Chantal zei

Wat een fijn gevoel dat je misschien je nieuwe baan gevonden hebt. Ik duim voor je.
Stoere kaart heb je gemaakt, erg mooi.
Groetjes, Chantal S

Rosina zei

Wat fijn voor je Claudia dat je een eerste leuk sollicitatie gesprek heb gehad...hopelijk gaat dat vrijdag positief verlopen...ik duim zeker voor je
en je kaartje is weer prachtig gemaakt...leuke details erop...

groetjes Rosina

Trijntje zei

wat een prachtige kaart Claudia. super de sup gemaakt. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat goed zeg, dat je zo snel al een vacature vond om op te solliciteren. Ik ga voor je duimen!
Je kaart is weer zo leuk!!
Groetjes,
GerJanne

Bunny zei

What a nice get well card for a young man. I love everything about this. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

Creaine zei

Ook deze is weer super leuk! Dankjewel voor je deelname bij Artistic Inspirations Challenge Blog.
Bye, Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Cynthia van der Wilk zei

Stoer kaartje.

Barbara Bruder zei

Cool boys card. Great image and embellishments. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

Kaija zei

Super card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good Luck and Hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

Unknown zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
mooie details heb je gebruikt.

Groetjes Esmeralda

Michelle zei

Ik vind je kaart prachtig hoor. Leuk met die vintage touch.
Thanks for playing with us at Craft your Passion Good luck!! Michelle(DT)

Diana van Otterlo zei

Wat een ontzettend gave en stoere kaart! Ik hoop dat je vrijdag goed nieuws hebt mogen krijgen?

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, claudia
Groetjes, Anja

Ann Chuang Crafts zei

Love your masculine inspired card. Thanks for joining us at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
Ann DT
http://anncard.blogspot.tw

Dwie lewe rΔ…czki zei

WOW! Stunning card. Thank you very much for joining our challenge at Come And Get It challenges.
Hugs, Iwona

Olga Fink zei

A very beautiful boys card!
Thank you so much for joining us over at the Scrapbook Stamp Society Challenge!
Good luck with your entry!
xoxo Olga DT member