Volgers

dinsdag 29 november 2016

Kerstkaart n° 30

Hoi,

Ik heb mega super goed nieuws!!!!! πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ Ik heb de job gekregen waar ik laatst ben gaan solliciteren. Joepie!!! Ik begin er donderdag. Ik ga 4/5de werken. Elke woensdag ben ik thuis. Zie het helemaal zitten, maar ben toch ontzettend zenuwachtig.!!!!

Ook wil ik mijn 2 nieuwe volgers welkom heten. Welkom CreativeEle en Card Cart. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden.

Vandaag begint er bij Creates And Makes een nieuwe challenge.  Het thema deze maand is Red,, Green and Gold / Rood, Groen en Goud. We hebben deze maand geen sponsor en deelnemen is enkel voor de fun!!! πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crafty Sentiment: glitter
Inspiration Destination: 113 AG
Penny's Paper Crafty : 305 AG
The Ribbon Girl: November Any Image
The Crazy Challenge: 236 Get ready for Christmas
Pinspirational: 179 Photo Inspiration
Digi Choosday: 47 AG
Creative Moments: 107 AG
The Crafty Addicts: 29 AG twist Christmas Papers
ABC Christmas Challenge: X = Criss Cross
Crafty Creations: 329 Christmas
Die Sketchtanten: 26 Sketch
Sparkles Monthy challenge: 86 Christmas is Coming

Vorige week donderdag mocht ik met mijn kaartje bij de favorietes staan bij Inspiration Destination met dit kaartje:
I am a DT Favorite at IDCB
Dit weekend heb ik ook nog 2 restjes kaartjes gemaakt.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeΓ«n opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

24 opmerkingen:

Sylvia zei

Hallo Claudia,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.Succes.Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.Ook gefeliciteerd met je favoriet plekje bij ID.
Fijne dag.

Groetjes, Sylvia.

Joanne kramer zei

Fijn hoor dat je de baan hebt! Daar mag je ook best wel zenuwachtig voor zijn.
Wat een mooie kaart laat je zien, prachtig! groetjes Joanne

Anoniem zei

Schitterend kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Dreja zei

Wow! Eine wundervolle Karte!
Danke fΓΌr deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
LG Dreja

Cynthia van der Wilk zei

Gefeliciteerd met je nieuwe baan. En wat een mooi warm kaartje.

Patricia Alvarez zei

Very beautiful card. I love all the elements you have used to decorate it. The photo is perfect too. Thanks for sharing with us at Inspiration Destination this week. Good luck!!! Patricia

karin zei

Gefeliciteerd en heel veel succes met je nieuwe job !
Een prachtige kaart heb je gemaakt Claudia.
groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Hoi CLaudia,
wat een goed nieuws! van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan..
Je kaartje is weer top.
groetjes,
Ans

Je@net zei

Wat een geweldig nieuws, Claudia. Gefeliciteerd.
En wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt!

Nancy Soetaert zei

dat is reuzegoed nieuws Claudia! Al bij al niet zo lang thuis gezeten dan!
Héél veel succes met je nieuwe job!
Prachtige kerstkaart!
groetjes
Nancy

Rosina zei

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Claudia....heel leuk voor je dat weer regelmatig aan het werk kan...en je heb weer een schitterend kerstkaartje gemaakt..met prachtige details erop ....

groetjes Rosina

GerJanne zei

Wat een goed nieuws!!! van harte proficiat! Zo snel een nieuwe job, dat is heel bijzonder!
En je kaart is weer top!
GerJanne

KraftyKoolKat zei

A gorgeous creation. Thank you so much for sharing your lovely project with us at Sparkles Monthly Challenges.
Hugs
Cathy DT Member
xxxxx

Bernadet zei

Hee dat is wel supergoed nieus Claudia!
Heel veel succes!!
Je kaartje is ook weer supermooi in deze kleurtjes!

Carole J zei

Beautiful! I love your vintage-style on this card, Claudia. Thanks for sharing your work at {PIN}spirational Challenges #179.

Carole x DT (Craftilicious Creations)

Doris Klein zei

Amazing creation and great colours!

Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

Hugs
Doris

*DT* Die Sketchtanten
*DT* The Sketchy Challenges
Kleido’s BastelStΓΌble
Blog-owner Do-Al(l) Kreatives

AndreaBastelmaus zei

Wow - was fΓΌr eine tolle Karte! Da gibt es so viel zu entdecken
Danke, dass du bei den Sketchtanten mitmachst
Groetje - Andrea

Zw@@n zei

Zoooo, dat is een mooie kaart, Claudia. Prachtig plaatje, details en kleuren. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma
Enne... succes in je nieuwe baan.

Creaine zei

ik herken het papier :) van gisteren. Mooie kaart!!
dankjewel dat je meedoet bij The Crazy Challenge. Succes.
groetjes Ine DT

Cara zei

Just stunning.
Thanks for joining us this week at Penny's Paper-Crafty Challenge. Cara DT x

Deanne Saunders zei

Pretty card!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Anoniem zei

Lovely card, Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
hugs Samantha :0)

Lori Turner zei

Oh my...how gorgeous! Thanks for joining us at Digi Choosday this week xoxoox

Paddington fan zei

A great Christmas card, love the traditional colours and design! Thanks for joining the fun over at Sparkles Monthly and I hope you'll join us again soon, Love Jacky x