Volgers

zaterdag 5 november 2016

Vetcool! Je bent Jarig.

Hoi,

Vandaag begint er bij Daisy Chain een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is All That Glitters/ Allemaal Glitters.

Ik heb een stoere jongenskaart gemaakt voor onze buurjongen. Het plaatje van deze Ferrari heb ik gekregen van een collega van Wim.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

12 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat is dit ontzettend mooi Claudia!
Een echte stoere jongenskaart zo!
Ook zo leuk hoe je dat gedaan hebt met het label.

Marfien zei

Vet cool gemaakt, de tag maakt het af!

Joanne kramer zei

Wauw stoer! Groetjes Joanne

Anoniem zei

Stoer!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sylvia zei

Stoere en leuke kaart voor de buurjongen, Claudia.Mooi plaatje.Fijn weekend.

Groetjes, Sylvia.

karin zei

Mooie stoere kaart Claudia !
groetjes,
Karin

Hermien zei

Mooie stoere glitter kaart Claudia

Groetjes Hermien

!neke zei

Dit is zeker een stoere kaart !!!!!
Top !

Margo zei

Erg leuke en stoere kaart Claudia !
Groetjes
Margo

Rosina zei

Heel mooi en zeker een stoere jongenskaart Claudia....zal de buurjongen vast heel blij mee zijn...

groetjes Rosina

Chantal zei

Mooie stoere kaart, erg leuke tekst.
Groetjes, Chantal S

Anita zei

Inderdaad een vet coole kaart.
Groetjes, Anita