Volgers

zondag 20 november 2016

Kalender n°2

Hoi,

Hier ben ik er weer met mijn jaarlijkse kalendertjes. Naar jaarlijkse gewoonte maak ik ook dit jaar weer een 10-tal kalendertjes. 😵😵😵Dit is het 2de.

Vandaag begint er bij Sheep Ski Design een nieuwe challenge.  Thema is altijd Alles Mag. Je moet wel een digi gebruiken van Sheep Ski Design en de digis moeten handgekleurd zijn.
De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van Sheep Ski Design.

Ik heb een kaartje gemaakt met Rachel en die kan je hier vinden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Cards Und More: 171 Girls Girls Girls
Tuesday Throwdown: 320 Add gems/pearls
Fairy Tale: 155 Sketch
TTCRD: AG
Digi Choosday: 46 AG
Petal Lu: 26 AG
ABC Challenge: T= Three 3 Papers - 3 cuts ( 2 stars and shoes) - 3 emblessiments ( pearls, ribbon, and bling on the hat)
A Snowflake Promise: 33 Twist seasons
A Bit More Time To Craft: 32 AG
Color It Create It Show it Off: november AG
*****
Ook heb ik dit weekend nog even tijd gehad om aan mijn album verder te werken. En nee, deze is nog niet af, dus op de fotootjes zal je nog even mogen wachten.

Ik heb ook nog restjes kaartjes gemaakt, voor de tombola op onze handwerk hobbyclub.











Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Heel mooi! groetjes Joanne

!neke zei

Deze is weer superrrrrrr!

Nancy Soetaert zei

wat heb je de laatste tijd weer veel moois geplaatst!
groetjes
Nancy

Miranda K zei

leuk! je hebt het lekker druk met de kaarten ;) leuk die kleine kalenders. groeten miranda k

GerJanne zei

heel leuke kaart! Mooi model blijft het!
Groetjes,
GerJanne

Monique zei

Hele mooie vrolijke kaart!
Groetjes Monique

Hermien zei

ziet er mooi kleurrijk uit Claudia

Groetjes Hermien

Rosina zei

Prachtig is dit easelkaartje weer Claudia...leuk detail dat kalendertje...
ook je restjeskaartjes zijn weerheel mooi gemaakt...

groetjes Rosina