Volgers

vrijdag 20 januari 2017

Dikke Kus

Hoi,

Vandaag begint er bij Creative Sketchy Girls een nieuwe challenge.  Thema is een schets, die je hieronder vindt. Onze sponser is Sheep Ski Design.

Ik heb een kaartje gemaakt met Maddy And her Addies. Deze kan je hier vinden. Ik heb er een schudkaart van gemaakt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crazy Challenge: 239 Three of a kind - 3 same flowers
Colour Crazy: wk 2 AG

Ook heb ik nog een restjes kaart. Dit ga ik ook nog volhouden dit jaar. Ik hoop echt om van mijn restjes of te zijn...... ooit..... misschien tegen het einde van dit jaar..... we zien wel.!!! Met dit kaartje doe ik mee met Anneke haar restjes uitdaging.


Deze week mocht ik in de top 3 staan bij Crafty Gals Corner met dit kaartje



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia 

7 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wauw wat een mooie kaart! Groetjes Joanne

Margo zei

Een mooie kaart in prachtige kleuren ! Wat een leuke restjeskaart ook en gefeliciteerd met je toppertje !

Blue Daisy zei

Lovely card! Thank you for joining our challenge at Lil Patch of Crafty Friends!

Tracyx

Gina zei

Wonderful use of the sketch and great colour combi :D Thank you for playing at CWWC Challenge XXX

Unknown zei

Beautiful card! Thanks for joining us at The Crazy Challenge. Good luck! Hugs, Valentina DT

Anneke zei

Erg leuk kaartje! En je restjeskaartje is ook weer erg leuk! Altijd een goed gevoel he, als je eenmaal eens wat restjes hebt opgemaakt ;)
Leuk dat je meedoet met de Restjes uitdaging! Groetjes Anneke

Sherry zei

Great Card Thanxx For Playing With Us At Lil Patch Of Crafty Friends
Sherry @ LPOCF DT