Volgers

donderdag 5 januari 2017

Kerstkaart n° 2

Hoi,

Ja hoor, ik ga gewoon door met kerstkaartjes maken. Ik zou het dit jaar willen volhouden om elke week 1 kerstkaart te maken. Ik weet niet hoelang ik dit ga volhouden, maar ik ga het toch proberen. Hier komt alvast nummerke 2.

Vandaag begint er bij Daisy Chain een nieuwe challenge.  Het thema is Add sparkle.
Dit is ook meteen mijn laatse bijdrage aan deze challengeblog.
 Nu dat ik 4/5de ga werken, merk ik wel ik in de week minder tijd heb om de knutselen. En als ik wat tijd heb dan wil ik graag knutselen waar ik zin in heb en niet waar het moet, voor een DT. Dus waarschijnlijk zal ik er nog een paar opgeven, maar daar denk ik nog rustig over na.
  

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Imagine That: Joys of the seasons
Crafting when we Can: 134 It's Christmas
Stella Says sketch: Sketch
Not Just Cards: december challenge
Cards Und More: 7 AG with sparkle

En ja ook in 2017 ga ik gewoon verder met mijn restjeskaartjes. De bak met restjes is nog goed vol. Je ziet eigenlijk dat er iets uit is.

Begin deze week mocht ik in de top 3 staan bij Fabrika Fantasy, met dit kaartje


En bij Paper Play Sketch ben ik gekozen tot Top Pick.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

17 opmerkingen:

Margo zei

Je hebt weer een erg leuke kaart gemaakt ! Gefeliciteerd met je toppertjes !

Anoniem zei

Een goed begin met een mooie kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Sarah zei

Leuke kaart en ik ga dat ook proberen elke week een kerstkaart.
Leuk je restkaart. Bij mij vandaag ook!

carla zei

Mooie, leuke kaartjes.
Groetjes,
Carla

Linda zei

Wauw alweer zo'n leuke kerstkaart!
Heerlijk om er nog mee bezig te zijn. Ik heb er ook al een aantal gemaakt voor het nieuwe jaar.
Lieve groet, Linda

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia.
Ook je restjeskaarten zijn heel geslaagd. Gefeliciteerd met je topkaarten!

Jolanda zei

Heel mooi kaartje geworden en ja keuze maken is moeilijk en moet je goed over nadenken en de hobby moet leuk blijven.

groetjes jolanda

Hermien zei

Dat ziet er weer super feestelijk uit Claudia,mooi hoor1

Groetjes Hermien

Nancy Soetaert zei

leuk kerstkaartje!
en proficiat met je topkaartjes!
groetjes
nancy

Rosina zei

Prachtig dit kerstkaartje Claudia..leuk in die roodtintjes en zulke mooie accentjes erop...gefeliciteerd met je topplaatsjes ...dik verdiend hoor het waen ook prachtige kaartjes....geniet ervan!!!

groetjes Rosina

ANJA 3D zei

Prachtige winterse kaart. Met mooie kleuren en details.
Gefeliciteerd met je winnende kaarten
Groetjes, Anja

Robin zei

Very pretty! Thanks for playing along with us at CWWC and good luck! Hugs, Robin

Linda Anderson zei

What a beautiful card!! Thanks for joining us at Imagine That Digistamp's Creative Playground challenge.

Linda

Tammy Miller zei

Thanks so much for Joining in our SSS at Catch The Bug Challenge Blog! I love your project! hope you will join us again very soon!

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at CWWC, good luck!!! Amy DT

Susan Renshaw zei

Love the colour scheme!
Thank you for sharing with Imagine That Digistamps Creative Playground!
Susan
ITD's Creative Playground Challenge
Calling All Crafters! – My personal Blog!