Volgers

zondag 15 januari 2017

Happy Birthday

Hoi,

Eerst wil ik Laine en Lilan welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie volger zijn geworden. 

Gisteren was het personeelsfeest bij Wim op het werk. We hebben lekker gegeten. Het was een hele leuke avond.

Vandaag begint er bij CCC Digi Creations Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is gebruik Stanzen. De sponser zijn: Fabrika Fantasy en Digistamp 4 Joy.

Ik heb een kaartje gemaakt met een digi van Fabrika Fantasy, namelijk Earth Fairy. En die kan je hier vinden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Star in my Pocket: Show us your new stuff - new markers and new flowers
Creative Fingers: 122 AG
Art By Miran: 75 AG
Colour Crazy Challenge: wk 1 AG
Crafting When We Can: 135 AG

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen


Creatieve Groetjes

 Claudia

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia!

Joanne kramer zei

mooi! groetjes Joanne

Erica ♥ zei


Ook een hele mooie kaart,
gaaf gemaakt ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Claire zei

Beautiful card, lovely image and fab colouring! Thanks so much for joining us at Colour crazy Challenge
Claire xx

Patti Krauss zei

Lovely card, Claudia - I love that image! Thanks for joining us at Crafting When We Can Challenges! - Patti (CWWC DT)

luvmycards.blogspot.com zei

Gorgeous coloring and colors!! Thanks for playing with us at Crafting When We Can!
Carolyn, DT